ငါတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏သားမ်ားဟု အေခၚခံရမည့္အေၾကာင္း ခမည္းေတာ္သည္ ငါတို႔ကို အဘယ္မွ်ေလာက္ခ်စ္ေတာ္မူသည္ကို ၾကည့္ရႈဆင္ျခင္ ၾကေလာ့။ ငါတို႔သည္လည္း အမွန္စင္စစ္ ဘုရားသခင္၏ သားမ်ားျဖစ္ၾက၏။ သုိ႔ေသာ္လည္း ေလာကီသားတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္ကို မသိေသာေၾကာင့္ ငါတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ သားမ်ားျဖစ္သည္ကို နားမလည္ၾက။ (၁ေယာ ၃း၁)
ဘုရားသခင္သည္ သူ၏အဆံုးအစမရွိေသာ ၾကီးမားေသာ ေမတၱာေတာ္ျဖင့္ လူသားမ်ားကို သူ၏ သားသမီးမ်ား ျဖစ္လာရန္ ဖိတ္ေခၚ ခဲ့ျပီးေနာက္ ယံုၾကည္ လက္ခံေသာ သူတိုင္းကို သူ၏ သားသမီးမ်ား အျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ သည္။ တခါတရံ က်မ္းစာ ဖတ္သည့္အခါ ကၽြန္ တစ္ေယာက္ ကဲ့သို႔ အေစခံရန္ သြန္သင္ေသာ က်မ္းပိုဒ္မ်ားကို ဖတ္မိသည္။ ထိုကဲ့သို႔ သြန္သင္ရာ၌ အျခားေသာ နတ္ဘုရားမ်ား၊ ရုပ္တုမ်ား၊ ေလာက အရာမ်ားထက္၊ မိမိကိုယ္ထက္ ပိုမိုအေစခံရန္ ညႊန္ၾကား ေျပာဆို ထားျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ဣသေရလ လူမ်ိဳးမ်ား၊ မဟာ အမႈေတာ္ေဆာင္ ပေရာဖတ္ၾကီး မ်ားႏွင့္ ခရစ္ေတာ္ အပါအ၀င္ ဘုရားသခင္၏ ေမတၱာေတာ္ကို နားလည္ ခံစားသူ တိုင္းက မိမိကိုယ္ကို ဘုရားသခင္၏ ကၽြန္မ်ား အျဖစ္ေဖၚျပၾကျပီး၊ သူတို႔အားလံုးတို႔သည္ ဘုရားသခင္ ကို အေစခံလိုေသာ စိတ္ဓါတ္အျပည့္ အ၀ ရွိခဲ့ၾကသည္ (ေဟရွာယ ၄၁း၈၊ ေတာလည္ရာ၁၂း၇၊ ဖိလိပၸိ ၂း၇)။ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္ တုိင္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေပးထားေသာ ဂုဏ္ အရွိန္အ၀ါ အေပၚတြင္ မိမိကုိယ္ကို အထင္ၾကီး ေနျခင္းထက္ မိမိကိုယ္ကို အေစခံ တစ္ေယာက္ ကဲ့သို႔ ႏွိမ့္ခ်လ်က္ အမႈေတာ္ျမတ္တြင္ စိတ္အား ထက္သန္စြာ အားက်ိဳး မာန္တတ္ ပါ၀င္ ေဆာင္ရြက္ သင့္သည္ (မာကု ၁၀း၃၅-၄၀၊ ေယာဟန္ ၁၂း၂၆)။
သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အေစခံ လိုေသာ စိတ္ဓါတ္ႏွင့္ အသက္ ရွင္ရမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း အမွန္ တကယ္တြင္ ဘုရားသခင္က တန္ဘိုးထားေသာ ဘုရားသခင္၏ သားမ်ားသာ ျဖစ္ၾကသည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ သူတို႔သည္ အသက္ရွင္ေသာ ဘုရားသခင္က အဘဟု ေခၚ ခြင့္ေပးျပီး ဘုရားသခင္၏ သားအရာမွာ ေနထိုင္ခြင့္ ရထားေသာ္လည္း မိမိ ကိုယ္ကိုမိမိ ဘုရားသားဟူေသာ အေျခအေနျဖင့္ အသက္မရွင္ဘဲ ကၽြန္တစ္ေယာက္ ကဲ့သို႔ အသက္ရွင္ ေသာသူမ်ား ရွိေနၾကပါသည္။ ထိုသူတို႔၏ စိတ္ဓါတ္သည္ အေမြခံသား ဟူေသာ စိတ္ဓါတ္ မ်ိဳးႏွင့္ အသက္မရွင္ဘဲ သခင္ထံမွ မ်က္ႏွာရခ်င္ေသာ ကၽြန္ကဲ့သို႔သာ အသက္ရွင္ေၾကာင္း ေတြ႕ျမင္ရမည္ျဖစ္ သည္။ က်မ္းစာထဲတြင္ (ဂလာတိ ၄း၂၁-၃၁) ၌ စာရာႏွင့္ ဟာဂရမွ ဖြားျမင္ေသာ ဣရွေမလႏွင့္ ဣဇတ္ အေၾကာင္းကို ေတြ႕ျမင္ ႏုိင္ပါသည္။ ၄င္းတို႔ ႏွစ္ေယာက္ စလံုးသည္ အာျဗဟံ ဟူေသာ ဘခင္ တဦးတည္းက ဖြားျမင္ေသာ္လည္း စိတ္ဓါတ္မ်ားကား မတူၾကေခ်။ ဣရွေမလသည္ ကၽြန္မျဖစ္ေသာ ဟာဂရမွ ဖြားျမင္ ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္တစ္ဦး ကဲ့သို႔သာ အသက္ရွင္ျပီး၊ ဣဇတ္မွာမူကား စာရာမွ ေမြးဖြားျပီး အေမြခံသား ဟူေသာ စိတ္ဓါတ္ျဖင့္ အသက္ရွင္ၾကသည္။ ယေန႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ယံုၾကည္သူမ်ားသည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ဘုရားသား အရာတြင္ ေရာက္ရွိျပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕ေသာ သူတို႔မွာ မိမိတို႔ ကိုယ္မိမိတို႔ အေမြခံသားျဖစ္ သည္ဟု စိတ္ခ်မႈ မရွိႏို္င္ၾကေသးဘဲ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ကို မသိေက်းကၽြန္ ျပဳကာ ကၽြန္တစ္ဦး ကဲ့သို႔သာ အသက္ရွင္ ေနၾကသည္မွာ ၀မ္းနည္း ဘြယ္ရာျဖစ္ပါသည္။ ယံုၾကည္သူ တစ္ေယာက္သည္ ဘုရားသခင္ကို မိမိ၏ ဖခင္တဦး ျဖစ္သည္ဟု သိမွတ္စြဲလမ္းျပီး ယံုၾကည္ စိတ္ခ်မႈ အျပည့္ျဖင့္ ဖခင္၏ အိမ္ေတာ္တြင္ ၀မ္းေျမာက္မႈ မ်ားျဖင့္ ေနထိုင္လွ်က္ ရွိေသာ သားတစ္ေယာက္၏ အေနအထား ႏွင့္ သခင္တစ္ဦး၏ အိမ္တြင္ သခင္၏ မ်က္ႏွာသာ ေပးမႈခံရေစရန္ ၾကိဳးစား လုပ္ေဆာင္ေနေသာ ကၽြန္တစ္ေယာက္၏ အေနအထား ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိႈင္းယွဥ္ ၾကည့္ၾကမည္။ ပထမ ေတာ္စပ္မႈသည္ ဘုရားသခင္၏ ကတိေတာ္ႏွင့္ စစ္မွန္ေသာ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္မ်ားကို ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ေမြးဖြားလာသူျဖစ္သည္။ အျခားေသာ ေတာ္စပ္မႈသည္ကား ဘုရားသခင္ ေက်နပ္မႈရေစရန္ ေတာင္းဆိုမႈ မွန္သမွ်ကို က်ိဳးစား လုပ္ေဆာင္ကာ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမ်ား မယံုႏိုင္ျခင္းမ်ား ျဖင့္ ျပည့္ေနေသာ သူျဖစ္သည္။
ယံုၾကည္သူ တစ္ေယာက္သည္ ဘုရားသခင္ကို မိမိ၏ ဖခင္တဦးျဖစ္သည္ဟု သိမွတ္စြဲလမ္းျပီး ယံုၾကည္ စိတ္ခ်မႈ အျပည့္ျဖင့္ ဖခင္၏ အိမ္ေတာ္တြင္ ၀မ္းေျမာက္မႈ မ်ားျဖင့္ ေနထိုင္လွ်က္ ရွိေသာ သားတစ္ေယာက္၏ အေနအထားႏွင့္ သခင္တစ္ဦး၏ အိမ္တြင္ သခင္၏ မ်က္ႏွာသာ ေပးမႈခံရေစရန္ ၾကိဳးစား လုပ္ေဆာင္ေနေသာ ကၽြန္တစ္ေယာက္၏ အေနအထားကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ၾကမည္။ ပထမေတာ္ စပ္မႈသည္ ဘုရား သခင္၏ ကတိေတာ္ႏွင့္ စစ္မွန္ေသာ ႏႈတ္ခပတ္ ေတာ္မ်ားကို ယံုၾကည္ျခင္း အားျဖင့္ ေမြးဖြားလာ သူျဖစ္သည္။ အျခားေသာ ေတာ္စပ္မႈသည္ကား ဘုရားသခင္ ေက်နပ္မႈရေစရန္ ေတာင္းဆိုမႈမွန္သမွ်ကို က်ိဳးစား လုပ္ေဆာင္ကာ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမ်ား မယံုႏိုင္ျခင္းမ်ားျဖင့္ ျပည့္ေနေသာ သူျဖစ္သည္။
ကၽြန္တစ္ေယာက္ႏွင့္ သားတစ္ေယာက္ကို ႏႈိင္းယွဥ္ျခင္း
သားတစ္ေယာက္အေနအထား | ကၽြန္တစ္ေယာက္အေနအထား |
ယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိသည္ – စိတ္ႏွလံုးကို ဖြင့္ကာ လိုလားစြာ တုန္ ႔ျပန္သည္။ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းျမတ္ျခင္းမ်ားကို အသိအမွတ္ ျပဳ သည္။ ၀ိညာဥ္ေရးေကာင္းၾကီးမ်ား ဘုရားသခင္က ေပးလိုေၾကာင္း သိနား လည္သည္။ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ႏွင့္ ဂတိေတာ္မ်ားကို ယံုၾကည္ ကိုးစားသည္။ (ေဟျဗဲ ၁၁း၆) | ေၾကာက္ရြံ႕မႈအျပည့္ရွိသည္ – အျပစ္ေပးခံရမွာ မွားယြင္း သြားမွာကို အျမဲတမ္း စိုးရိမ္ေနရသည္။ အမွန္တရားမွ လြဲသြား မည္ကိုလည္း ေၾကာက္ေနသည္။ မိမိ၏ အသက္ တာထဲတြင္ လုပ္သမွ် အရာတိုင္းကို စိတ္တိုင္းမၾကႏိုင္။ ဘုရားသခင္ထံမွ မ်က္ႏွာ မရမွာ စိုးရိမ္ေနျပီး လံုျခံဳစိတ္ခ်မႈ မရွိေခ်။ (ေဟျဗဲ ၃း၁၂) |
နားနားေနေနလုပ္ေဆာင္သည္ – ခရစ္ေတာ္ လုပ္ေဆာင္ ခဲ့ေသာအလုပ္ကို ယံုၾကည္စိတ္ခ်မႈရွိျပီး မည့္သည့္ လုပ္ ေဆာင္ခ်က္မွ ထပ္မံျဖည့္စြတ္ေပးရန္ မလိုေတာ့ပါ။ ကား တိုင္ေပၚမွ ျပည့္စံုေသာ ခရစ္ေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို ယံုၾကည္မႈ အျပည့္ျဖင့္ တုန္႔ျပန္သည္။ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ လမ္းျပပို႔ေဆာင္ေနေၾကာင္း ယံုၾကည္မႈကို ယံုၾကည္မႈရွိသ ျဖင့္ အလြန္သက္ သာေသာ အက်ိဳးတရားကို ခံစားရသည္။ (ေဟျဗဲ ၄း၉-၁၀၊ ေယာဟန္ ၆း၂၇-၂၉) | ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ရသည္ – ကားတိုင္ေပၚမွ ခရစ္ေတာ္ ၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို ယံုၾကည္စိတ္ခ်မႈမရွိေခ်။ ကိုယ့္ကို ကိုယ္သာ အားကိုးျပီး လုပ္ေဆာင္သည္။ ေန႔တိုင္းအခ်ိန္ တိုင္းအတြက္ ပူပင္ေသာက ရွိေနသည္။ အျမဲတမ္း ၾကိဳးစား မႈႏွင့္ လုပ္ေဆာင္ေနေသာ္လည္း စိတ္ခ်မႈမရွိေခ်။ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏လမ္းျပမႈကို ျမင္ေတြ႕ခံစားႏိုင္ျခင္းမရွိပါ။ ၾကားနာ သိကၽြမ္းခြင့္ရေသာ ႏႈတ္ခပတ္ေတာ္ကို ေသခ်ာမႈမရွိဟု ခံစားျပီး မယံုၾကည္ ႏိုင္ၾကေခ်။ (ေဟာရွည္ ၆း၆၊ လုကာ ၁း၃၇) |
လမ္းျပမႈရရွိခံစားသည္ – ဘုရားသခင္သည္ သိုးထိန္း ေကာင္းတဦး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို လမ္းျပပို႔ ေဆာင္သည္။ အသက္တာ၏ အားနည္းျခင္းမ်ား ရွိသည့္ အခါ ဆုေတာင္းလွ်က္ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ လမ္းျပမႈကို ခံယူ သည္။ သန္႔ရွင္ေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္က ျငိမ္သက္ျခင္းလမ္း ထဲသို႔ ေခၚေဆာင္ဆြဲယူသည္။ သူသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အျမဲတေစ ေစာင့္ေရွာက္ေနပါသည္။ (ေရာမ ၈း၁၄) | ကိုယ္တိုင္ေမာင္းႏွင္ရသည္ – ကိုယ္တိုင္မရယူႏိုင္ေသာ ပန္းတိုင္တစ္ခုအတြက္ အတြင္းစိတ္က လႈံ႕ေဆာ္သျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္က အလိုလိုက္ျပီး ေဆာင္ရြက္ေပးရသည္။ ႏႈတ္ ဖ်ားက ဘုန္းေတာ္အတြက္ဟု ေၾကြးေၾကာ္ေနေသာ္လည္း မိသားစု အတြက္ျဖစ္ေစ၊ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာအတြက္ျဖစ္ေစ ဖိအားမ်ားျဖင့္ ရင္ဆိုင္ရကာ ေနာက္ဆုံေတာ့ ဘုန္းဘုန္းလဲ ေတာ့သည္။ (၅ရာ ၂၁း၁) |
လြတ္လပ္မႈ အျပည့္အ၀ရွိသည္ – ပညတ္တရား၏ ေအာက္တြင္မရွိ။ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ေစခိုင္မႈကို ဟုတ္ကဲ႔ (သို႔) မဟုတ္ဘူး စသည္ျဖင့္ လြတ္လပ္စြာ ျငင္ပယ္ႏိုင္ခြင့္ရွိသည္။ ဘုရားသခင္ ေပးေသာ ျငိမ္သက္ျခင္းကို ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ဦးေဆာင္ လမ္းျပမႈေအာက္တြင္ လြတ္လပ္စြာ ရယူႏိုင္ သည္။(ဖိလိပၸိ ၄း၆-၇၊ ေကာေလာသဲ ၃း၁၅) | အက်ဥ္းသားကဲ့သို႔ ျဖစ္သည္ – ပညတ္တရား၏ စီရင္မႈ ေအာက္တြင္ ရႈပ္ေထြးမႈမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ၾကရသည္။ ပညတ္ တရားကို အခ်ိန္တိုင္းတြင္ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ ေနရျပီး မထိမ္းသိမ္း မေစာင့္ေရွာက္ႏို္င္ေသာအခါ ၾကီးစြာေသာ စီ ရင္မႈကို ခံစားရေတာ့သည္။ (ဂလာတိ ၂း၁၆၊ ၂၁။ ေကာေလာသဲ ၅း၁-၄) |
ေအာင္ျမင္ေသာ အသက္တာရရွိခံစားရသည္ – ခရစ္ ေတာ္၌ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ သတိႏွင့္ ႏိုးၾကားေနေသာ သူမ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အေျခအေနအမ်ိဳးမ်ိဳးတြင္ ရင္ဆိုင္ ရန္ အဆင္သင့္ ရွိေနၾကသည္။ အသက္တာတြင္ ေတြ႕ၾကံဳ ရေသာ ျပႆနာအခက္အခဲမ်ားသည္ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ား ျဖစ္သည္ဟု နားလည္ထားေသာ ေၾကာင့္ အရာခပ္သိမ္းတြင္ ေအာင္ျမင္မႈမ်ား ရွိၾကသည္။ ျပႆနာမ်ားက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို က်ဆင္းေစရန္ ျပဳလုပ္ႏုိင္ စြမ္း မရွိၾကေခ်။ (၁ေကာ ၁၅း၅၇၊ ၁ေယာ၅း၄) | ရႈံးႏွိမ့္မႈကို ခံစားရသည္ – က်ဆံုျခင္းကိုသာ ခံစားရမည္ ျဖစ္ျပီး၊ ျပႆနာႏွင့္ အျပစ္မ်ားအတြက္ ၀န္ခံရမည္သာ ျဖစ္သည္။ လည္ေကာင္းတို႔အတြက္ အေျဖလည္း မရွိေခ်။ ေန႔ရက္အစဥ္အတိုင္ ၾကံဳေတြ႔ေနရေသာ ျပႆနာမ်ားအ တြက္ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းကင္းမဲ့လွ်က္ရွိသည္။ မိမိ၏ ေျဖာင့္မက္ ျခင္းကိုသာ အားကိုးမွီခိုေနရျပီး ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ရေသာ ေကာင္း ၾကီးမဂၤလာမ်ား၊ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းမ်ား ဆံုးရႈံးလွ်က္ ရွိသည္။ (ေရာမ ၂း၁၅) |
မာရိႏွင့္မာသ တို႔၏ အသက္တာျဖင့္ ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္ရႈျခင္း
မာသသည္ ခရစ္ေတာ္လာေရာက္လည္ပတ္မႈကို ၾကိဳဆိုခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္လည္း သူသည္ အရင္ကတည္းက လုပ္ေဆာင္ေနေသာ အိမ္အလုပ္မ်ားကို ဦးစားေပးလုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိကာ ခရစ္ေတာ္ကို အခ်ိန္ မေပးႏုိ္င္ေလာက္ေအာင္ အလုပ္မ်ားခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ မာရိမွာမူကား ခရစ္ေတာ္၏ ေျခေတာ္ရင္း တြင္ထိုင္ကာ စကားေတာ္ကို နားေထာင္ရန္ ဦးစားေပးခဲ့သည္။ မာသမွာမူကား ခရစ္ေတာ္ အတြက္ ၾကိဳးစား လုပ္ေဆာင္ လ်က္ပင္ ျငဴစူမႈမ်ားျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ေန သည္။ မာရိကိုပင္ ပ်င္းရိသူအျဖစ္ျမင္လာေတာ့သည္။
မာသ၏ အေျခအေန
- ကိုယ့္ခြန္အားျဖင့္ အမႈေတာ္ကို က်ိဳးစားလုပ္ေဆာင္ေနရသည္။
- ေျဖာင့္မက္ျခင္းကို ျမင္ေတြ႕ရမွာျဖစ္ေသာ္လည္း မွားယြင္းေသာ သေဘာထားရွိေနခဲ့သည္။
- ခရစ္ေတာ္နွင္ စပ္ဆပ္ပတ္သတ္မႈသည္ သူမကို ဒုကၡအျဖစ္ သက္ေရာက္ေစခဲ့သည္။
- မိမိကိုယ္၏ ေျဖာင့္မက္ျခင္းကို ဦးစားေပးခဲ့သည္။
- ခရစ္ေတာ္ကို သူမ၏ ေကာင္းမႈမ်ားအတြက္ သတိအမွတ္ရေစခ်င္သည္။
မာရိ၏အေျခအေန
- ခရစ္ေတာ္ကို ဦးစားေပးသည္။
- ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ အနားယူလိုေသာ သေဘာရွိသည္။
- မာသ၏ျပစ္တင္ေျပာဆိုမႈအတြက္ ျပန္လွန္ေျပာဆိုဘို႔ ဆႏၵမရွိခဲ့ပါ။ ခရစ္ေတာ္သည္ သူ၏ ေျဖာင့္မက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
- ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ အသက္ရွင္သည္။ မ်က္ျမင္အရာမ်ားနွင့္အသက္မရွင္ပါ။
- ဘုရားအလုပ္လုပ္ဘို႔ထက္ ဘုရားႏွင့္အသက္ရွင္ဘို႔ ပို၍ဦးစားေပးသည္။
အထက္ပါတို႔သည္ သားတစ္ဦး၏ အေနအထားနွင့္ ကၽြန္တစ္ေယာက္၏ အေနအထားကို ႏႈိင္ယွဥ္ထား ျခင္းျဖစ္သည္။ သင္သည္ မည္သည့္အေန အထားတြင္ အသက္ရွင္ ေနပါသနည္း။ သားတစ္ဦးကဲ့သို႔ေလာ၊ ကၽြန္တစ္ဦးကဲ့သို႔ေလာ။
ဘုရားသခင္ ေကာင္းၾကိးေပးပါေစ။ (အာမင္)
Good
2013/3/12 Rev.Min Lwin
> **
> ဦးမင္းလြင္ posted: “ငါတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏သားမ်ားဟု အေခၚခံရမည့္အေၾကာင္း
> ခမည္းေတာ္သည္ ငါတို႔ကို အဘယ္မွ်ေလာက္ခ်စ္ေတာ္မူသည္ကို ၾကည့္ရႈဆင္ျခင္ ၾကေလာ့။
> ငါတို႔သည္လည္း အမွန္စင္စစ္ ဘုရားသခင္၏ သားမ်ားျဖစ္ၾက၏။ သုိ႔ေသာ္လည္း
> ေလာကီသားတို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္ကို မသိေသာေၾကာင့္ ငါတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ”
>
God bless saya family and all”””””
Thank you saya…က်ြန္မအတြက္အမ်ားႀကီးအေထာက္အကူရပါတယ္..God Bless you ..hope to see more..